BTSFLIX

 

“Daha fazla kendim olmaya çalışıyorum, insanların onaylamasını veya onaylamamasını umursamadan.”

BTSFLIX

    Heyoo yine bir proje ile sizlerleyim ehehe ama bu sefer cidden daha da çok uğraştım 3.Nesil Covid olduğum için 1 haftadır evdeydim canım sıkılıyordu sonra baktım yabancı bir Army BangtanFlix adında bir site açmış adı üstüne arşiv siteye fotoğraf koymuş ve linkle Youtube'ye yönlendirmiş açık konuşmam gerekirse ben bir tasarımcı olarak Wix kullanmazdım zaten Wix'in kendi veri tabanında fotoğraf galerisi var onu kullanmış her neyse sonra bende Bangtan Turkey'e yazdım kendisi arkadaşım olur dedim böyle site mi olur ben daha iyisini yaparım dedim ve yaptım Covid olmama rağmen uyumadım ve böyle bir şey çıktı ortaya.

    Evet Karşınızda BTSFLIX içeriğinde BTS'e dair her şeyi bulabileceğiniz ve evet MV'ler dışındaki tüm içeriklerin altyazılı olduğunu gururla söylemek istiyorum ve sadece bu da değil ücretli içeriklerin altyazılısını 'da buldum ve ekledim tabi daha bulamadıklarım da var onları da bulup ekleyeceğim. Gelecek planlarım arasında canlı konserleri bu site üzerinden canlı olarak yayınlamayı düşünüyorum. Evet, zorlu bir süreç olacak çünkü kaçak link aradıkça ekle sil yapıp duracağım blogger beni muhtemelen sövecek fakat bu sadece daha bir düşünce. Hmmm başka ha evet daha Şubat'ta gittiğimiz konser filmini hatırlıyor musunuz ? evet onu da ekledim siteye onun gibi olan çoğu içerikleri de ekledim. Fazla da anlatmayım girip kendiniz görün.

Hayde sağlıcakla...

BTSFLIX'e gitmek için tıkla

- SemaJim

Yorum Gönder

0 Yorumlar